محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

عکس در هشت ماهگی

1390/8/13 18:24
نویسنده : مامان
2,700 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهار زندگیم این عکسها ثبت خاطرات شیرین و رویایی در هشت ماهگی توست

 

 

عزیز دلم برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برو

آقا محمد رضا گل پسر مامان و بابا

عکس از دوتا دندون ناز و خوشگلت

 موتور سواری

اینم ماشین سواری

کنار دریادر تاریخ 90/07/23

اینم عکس از خواب ناز نازنینم

در اینجا هم رفته بودیم گناوه برای خرید و نشسته بودیم یه کم استراحت کنیم

داری با پرز های فرش بازی می کنی الهی قربونت برم

الهی فدای اون چهار دست و پای کوچولوت برم که داری باهاشون چهاردست و پا میری

محمد رضای عشق کاغذ و کتاب

مدام میری پشت در میخوای بری بیرون

شرمنده مامان جون عکس ها کیفیت نداره آخه با موبایل گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی حسینت
13 آبان 90 17:03
سلام
خیلی ناز شدی محمد رضا جون قربون اون چشای قشنگت بره دایی
آبجی جون عکسای خوبی گرفتی
ممنون که هر چند وقت یه بار عکس میذاری و من و محبوبه هم از دور لذت می بریم و هر بار عکس صفحه دسکتاپم تغییر می کنه با این عکسای گل پسرت

دوریم ولی با خوشحالی شما شاد و خوشحالیم


سلام داداش جونم ممنون نظر لطفتونه من و محمد رضا خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستون داریم و ممنونیم که به ما سر می زنید

مامان آنیسا
19 آبان 90 0:37
سلام به دوستای از گل بهترمون من وآنیسا همیشه دعاگوی شما هستیم امیدوارم همیشه شادو سلامت باشین
مامان محمد صدرا
19 آبان 90 23:16
چه عکسهای قشنگی مامانی ازت گرفته ! ماشاالله!
زندایی محبوبه
21 آبان 90 9:18
سلام گلم قربون دوتا دندونای خوشملت برم ملوسکم خیلی دلمون واستون تنگه میبوسمت محمدرضا جون فرشته جون امید روزهای شادو شبهای آرومو موفقیت روزافزون براتون دارم