محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

یازده ماهگی

1390/11/10 21:33
نویسنده : مامان
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

                              ماهه شدی گل پسر عزیزم 

                                                         یازده ماهگیت مبارک                             

سلام گل پسر عزیزترازجانم امروز دوشنبه 10 بهمن 1390 هست و تو حالا یازده ماهه هستی الهی قربونت برم می دونم خیلی وقته برات چیزی ننوشتم چند بار اومدم که برات خاطره بنویسم اما نزاشتی الان خوابیدی یه خواب ناااااااااااز الهی دورت بگردم وقتی خوابی خییییلی نازتر و دوست داشتنی تر میشی یواشکی می بوسمت می ترسم بیدارشی الان کلی ظرف و لباس برای شستن دارم ولی تو از همه چیزمهمتروپیش تر هستی .

هزار ماشاالله روز به روز داری بزرگتر و دوست داشتنی ترمیشی چند وقته یادگرفتی دست بزنی هر وقت می گیم دست دست تو فوری دست می زنی من فقط یه بار دستات رو گرفتم و به هم زدم گفتم عزیزم دست بزن دست دست و خودم دستان نازت رو به هم می زدم ،سری بعد من که گفتم دست بزن خودت دستت رو اوردی کنار هم و با اینکه کنترل دستت رو نداشتی ولی بهمشون می زدی من کلی ذوق کردم و باباجون رو صدا زدم بیاببین گل پسرم دست میزنه ، بای بای کردن هم یاد گرفتی  می تونی خیلی راحت وایسی ولی هنوز راه رفتن رو یادنگرفتی فقط دوسه قدم راه میری و دوباره میشینی و چهاردست و پا میری .

خییییییییلی دوست داریم پسر گلم باخنده هات قلبمون لبریز از شادی میشه خیییییییییییییییییییییییییییلی دوست داریم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آدرین
15 بهمن 90 22:06
ماشالله خاله یازده ماهگیت مبارک ناناسی