محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

عکس از اولین لحظات زندگی

1390/5/19 16:21
نویسنده : مامان
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اول تولد

سلام مامانم عزیز دلم پسر ناز و خوشگلم این عکسا که در بالا میبینی عکس خودته سه چهار روز بیشتر نداشتی ببین چقدر خوشگلی الهی قربونت برم

جانم اینم عکس از اولین ساعت تولدته این عکس رو زن دایی زهره گرفته تو بیمارستان من هنوز تو رو ندیده بودم آخه هنوز کاملا به هوش نیومده بودم

                                                          

قربونت برم همون موقع که به دنیا اومده بودی چشمای نازت باز باز بود انشاالله همیشه چشمای خوشگلت به دنیا و حقایق اون باز باشه و با چشمات قشنگی های عالم رو نظاره گر باشی

                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهدیه
6 شهریور 90 11:07
سلام منم دیریم اما الان ساکن کرمانیم وقتی وبلاگتو دیدم خوشحال شدم انشالله 100 ساله شه


سلام مامان مهدیه جون ممنون انشاالله خدا دختر شما رو هم حفظ کنه آدرس وبتون اشتباه بود میشه دوباره بزارین