محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

این چیه

1391/2/8 23:49
نویسنده : مامان
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر عزیزم امروز جمعه 8اردیبهشت 91 هست تو یک سال و یک ماه و بیست و هشت روز سن داری . میخواستم زودتر از اینها بیام و برات بنویسم ولی وقت نمی کردم تو هم که ماشاالله خیییییییییییییلی شیطون شدی قربونت برم الان هم خوابیدی تا اینکه من میتونم برات بنویسم .

الان یک ماهی میشه که کلمه این چیه رو یاد گرفتی ولی نمی تونی درست تلفظ کنی و میگی ای چه ، روز ی بیشتر از صد بار این کلمه رو تکرار میکنی هر چیزی که به چشمت بخوره فوری میگی ای چه اسباب بازی هات رو یک به یک برمی داری و جلو ما میگری و میگی ای چه به تمام وسایل خونه دست میزنی و پشت سر هم این کلمه رو تکرار میکنی میشینی زمین رو لمس میکنی و به من نگاه میکنی و بارها می پرسی ، روزی بیش تر از صد بار می پرسی و من هر بار بهت میگم که این چیه و تو دوباره بر میگردی و چیزی رو که قبلا اشاره کرده بودی  می پرسی دوست دارم پسر گلم اگرصد هزار بار بپرسی هم من جوابت رو میدم دوستت دارم گلم راستی یادم رفت که بگم بعد از این که جوابت رو میدم که این چیه تو هم کلی تلاش می کنی که کلمه ای که من گفتم رو تکرار کنی مثلا دمپایی برمی داری و میگی ای چه من میگم دمپایی و تو تکرار میکنی دَتا به کفش می گی کَش به پنکه می گی تَنته آب روامروز تونستی درست تلفظ کنی و خیلی کلمات دیگه رو هم تلفظ میکنی که من نمی دونم چطوری تایپش کنم .

چشم و گوش و بینی و دست و پات رو هم تشخیص میدی الهی من دورت بگردم روز به روز داری بزرگتر میشی و چیز تازه ای یاد میگیری مفهوم خیلی از حرفهایی که میزنیم رو می دونی مثلا برو بیا ، بشین ، پاشو ، بخواب ، بیار ، بده من خیییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم پسر گلم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسین و محبوبه
14 اردیبهشت 91 22:02
زندایی محبوبه
14 اردیبهشت 91 22:02
حسنا مامان ایلیا
17 اردیبهشت 91 10:41
سلام عزیز سایت قشنگی داری موفق باشید