محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

اولین ددر بدون مامان و بابا

1391/3/4 21:03
نویسنده : مامان
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم امروز 4اریبهشت 1391 روز 5شنبه هست شش روز دیگه تو 15 ماهه میشی الهی قربونت برم الان ساعت 20و 46 دقیقه هست و تو با بابا بزرگ احمد (بابای من ) رفتی خونه شون قبل از اذان مغرب بابا بزرگ اومد برامون نخود آورده بود می خواست بره که تو گریه کردی و می خواستی همراهش بری اول دو دل بودم که بابا بزرگ گفت بزار بیاد زود میارمش و من قبول کردم عزیز دلم این اولین دفعه هست که تو بدون من و بابا جون جایی میری همیشه من یا بابا و یا هردومون باهات بودیم چند لحظه پیش زنگ زدم دایی حسن گوشی برداشت و گفت که داری بازی می کنی دوست دارم عزیزم باتمام وجودم

الان یعنی ساعت 20و 55 دقیقه بابا بزرگ تو رو آورد خونه و بابا جون داره بهت نشاسته میده دوست دارم پسر گلم خییییییییییییییییییییلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)