محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

تولد 2 سالگی

1391/12/12 19:49
نویسنده : مامان
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولدت مبارک گل پسر عزیزم

عزیز دلم الان که دارم مینویسم تو یه پسر دوساله دوست داشتنی هستی که پیش من وایسادی من قربون اون چشمای براقت برم که داری به چشمام نگاه میکنی الهی دورت بگردم همین الان ازت خواستم که یه بوس بدی یه بوس آبداربه من دادی و یه بوس هم گرفتی تولد دو سالگیت رو با تم زنبور گرفتیم برات تو لباس زنبور خیلی نازشده بودی مثل عسل شیرین با اون شاخکهای خوشگلت 

مامان جون دیگه داری بهونه میگیری و اجازه نمی دی که بنویسم .............. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیهان کوچولو
12 اسفند 91 20:19
محمد رضا جان تولدت مبارک.الهی که همیشه تنت سالم باشه و همیشه دلت به این پاکی باشه.
دایی حسین
5 خرداد 92 11:28
سلام
مامانت دیگه عکس نمیذاره
خوش باشی محمد رضا جان
راستی خونه جدید چطوره دایی جان
خوبه
راحت
سلام دایی جون
اینترنت نداشتیم انشاالله در اولین فرصت