محمد رضا محمد رضا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات گل پسر (محمد رضا)

عکس های گل پسر در لباس سقایی

1390/9/18 16:23
نویسنده : مامان
4,928 بازدید
اشتراک گذاری

در حال رفتن به مراسم شیرخوارگا ن حسینی

در هنگام رفتن به مراسم شیرخوارگان حسینی 

گل پسر عزیزتر از جان می خواستم پارچه سبز و سر بند برات ببندم من که میزاشتم روی سرت با خنده برمی داشتی و اجازه نمی دادی با یه مکافتی تونستم لباست رو تنت کنم و سربند برات ببندم الهی قربونت بره مامان 

قبل از رفتن به مراسم

و خواب در مراسم شیر خوارگان حسینی

 

 

 

 

دوستت دارم با تمام وجودم  ای بهتر از جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان زهرا
18 آذر 90 17:10
وای چه نی نی خوشگلی دارین خدا براتون نگه داره
ني ني شكلك
18 آذر 90 17:29
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
20 آذر 90 14:57
جغله: سلام . ممنون كه به وبلاگم اومدين. مطلب جديد بزارم خبرتون ميكنم فعلا
مامان محمد صدرا
20 آذر 90 19:53
یه پست پراز عکس گذاشتم !
بهار(مامانی شهراد)
23 آذر 90 16:46
سلام گلم آپ کردم بدو بیا که شهراد منتتظرته
حسین
25 آذر 90 22:25
: سلام
جغله كوچولو
26 آذر 90 11:27
جغله: سلام ... خوبين شما ؟ وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مامان علی خوشتیپ
27 آذر 90 13:54
سلام .کارتون قشنگه.از کار ما هم دیدن کنید کد ما:150 رای میدید بهمون؟
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:30
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
دوتا عشقم محدثه
27 آذر 90 22:01
سلام من حتما به شما رای میدم شما هم به وبم سر بزنید اگه از مدلم خوشتون امد کد من 138 است
مبین فرفری
29 آذر 90 15:28
سلام نی نی نازنین کد من 170 اگر میشه بهم رای بده خوشحال میشم
مامان طاها
1 دی 90 12:08
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.